Hoe wij omgaan met klachten en retouren

Art For Art werkt wij niet alleen snel wat betreft het leveren van goederen, maar ook proberen we na levering binnen 24 uren te acteren bij het binnenkomen van een retouraanvraag of klacht.

Klachten

Klachten worden vrijwel altijd binnen 24 uren beantwoord en opgelost. Klachten kunt u via de mail melden. Om het proces te versnellen, is het aanleveren van fotomateriaal een pré. Daarna zullen wij inhoudelijk reageren op de klacht en daar waar nodig een nalevering of omruil verzorgen. Op alle aankopen geven wij een jaar garantie. Een aantal belangrijke zaken rondom garantie zijn:

Binnen 14 dagen na ontvangst mag een retour (zonder opgaaf van reden) aangemeld worden.

Retourneren geschiedt in de originele verpakking waarbij het product niet is gebruikt door de eindconsument. Art For Art behoudt het recht ieder defect eerst te mogen verhelpen alvorens over te gaan tot omruiling.Telefonische klachten worden niet in behandeling genomen. Uitsluitend klachten via de mail worden direct behandeld.Het Nederlands recht is van toepassing op de afhandeling van klachten.

Retouraanvragen

Op online bestellingen geldt dat u 14 dagen na verkoop het product kan retourneren, zonder opgaaf van reden. Op deze aankopen is de wet Koop op afstand van toepassing.

Heeft u een bestelling vanuit de showroom verricht, dan geldt deze 14 dagen retourregeling niet. Afhankelijke van de situatie kan echter wel vanuit coulance een retourbeleid worden gehanteerd.

Wel zijn de retourkosten bij een retournering zonder opgaaf van reden, altijd voor de consument. Klachten en retouraanvragen kunnen alleen via de email geregeld worden.